موسیقی مه

ددلاین (دیمن وایز): پارک چان ووک در جشنواره کن 2004 با فیلم پیرپسر ، شگفتی به وجود آورد. از آن زمان تاکنون، این کارگردان به صورت نسبتا منظمی در جشنواره حضور داشته است. وی در سال 2009 با فیلم عطش  و در سال 2016 با فیلم خدمتکار به کن برگشت. ویژگی کارگردانی پارک، فقط سیال بودن او در برخورد با ژانر نیست، بلکه مهارت او در انطباق آن با اراده اش نیز است. به نظر میرسد "تصمیم برای ترک" اثر زیبای دیگر از این کارگردان باشد. پارک برای ساخت این فیلم از یک ترانه  محبوب کره ای مربوط به دهه 70 میلادی به نام "مه" الهام گرفته است. او برای این فیلم احساسات شخصی و واقعی افراد را در اولویت قرار داده است.پارک تمایل دارد که شخصیت‌هایی قوی خلق کند، شخصیت‌هایی که احساس شود در دنیای واقعی ما نیز وجود دارند.


هالیوود ریپورتر (پاتریک برزسکی): پس از شش سال وقفه، پارک چان ووک چیره دست که برای اولین بار کن را با پیرپسر در سال 2004 حیرت زده کرد، با یک فیلم هیجان انگیز عاشقانه بازگشته است. او بیان دارد که ترانه «مه» با آهنگسازی لی بونگ جو و اجرای چانگ هون هی، منبع الهام او برای این فیلم بوده و همیشه تمایل  داشته است که از این موسیقی در فیلمی عاشقانه استفاده کند. فیلم شناسی پارک مملو از زن هایی با شخصیت قوی و اصیل است. پارک به ‌عنوان فردی صاحب سبک و ماهر شناخته می‌شود و تماشاگرانش آموخته اند که از کار او انتظار یک تجربه بصری جذاب را داشته باشند؛ او کنجکاو است تا بداند واکنش مخاطبان نسبت به فیلم جدیدش چگونه است. 

ورایتی (پاتریک فراتر): پارک که یکی از تاثیرگذارترین کارگردانان سینمای کره است، امسال با فیلم تصمیم به ترک به کن بازگشته است. در این فیلم "هائیل" به ایفای نقش کارآگاهی می‌پردازد که دلبسته مظنون اصلی پرونده قتل تانگ وی شده است. کمپانی موهو فیلم که پیش تر فیلم‌های عطش  و خدمتکار را تولید کرده بود، اکنون تصمیم به ترک را نیز تهیه کرده است.

1401/3/3 11:37:08